Když už jsem jednou na tom světě... ...tak si ten život užiju jako "thin"!

neděle 1. června 2008

Achjo: (




Lidičky představte si to: pátek: 5 hodin veslování, sobota: 6 hodin veslování...a váha? přibrala jsem půl kila, takže mám opět 73 kg...v pátek ráno to bylo jeste 72,4 bééé: (((( asi to bude tou pitomou tatrankou, kterou jsem měla včera k obědu na vodě, ale nic jinýho k jídlu se nedalo sehnat: (


takže jídelníček:


PÁTEK : ( (upozornuju, že jsem byla na vodě, v kempu se žádná zelenina nedala sehnat!:(

snídaně: krajíc chleba se sýrem, malý lehký jogurt
dále: tři krajíce chleba, hroznové víno, banán, malé jablko
aktivita: 5 hodin veslování



SOBOTA: (upozornuju, že jsem byla na vodě, v kempu se žádná zelenina nedela sehnat: (

snídaně: dva krajíce chleba s marmeládou
oběd: tatranka, pár slanejch tyčinek
večeře: kuřecí maso, sýr, americké brambory chjoooooooo

aktivita: 6 hodin veslování

to je des: ( mám chut se na všechno vykašlat a vrhnout se na ten čokoládovo- smetanovej jogurt co máme v lednici!!! ale ne!! to nesmim!!

takže jídelák na dnešek:

( co jsem měla)
snídaně: 1 krajíc chleba s rybí pomazánkou
svačina: káva

(co budu mít)

oběd: trošinku fondue z kuřecího masa, ale opravdu jen maličko
svačina: pár jahod
večere: asi trochu nejaké zeleniny, ale radši si nic nedám...


držte mi palce: ) dík

Žádné komentáře: