Když už jsem jednou na tom světě... ...tak si ten život užiju jako "thin"!

čtvrtek 29. května 2008

Jak mi to jde?

Tak ja mi jde "dieta modelek"? No...těžko říct.
První den: ananas, ananas, banán, ananas, banás. To byste nevěřili, jak moc je 200g ananasu...to se nedá sníst a odpoledne mi z toho ananasu už bylo docela blivno, takže jsem ho ani nedojedla. Ale ten banán k večeři byl fajn:) A přes den jsem vůbec neměla hlad...

Dneska to bylo taky celkem dobrý....kiwi i víno mám ráda. Jenom jsem si odpoledne dala s kamarádkama v kavárně frappé, protože bylo vedro a já jsem si prostě musela dát KAFE....jinak jsem přišla domů a měla šíííílenou chut na housku se sýrem: ) ale odolala jsem: ) jsem šikovná: )

A zítra? zítra můžu dodržet maximálně polovinu, protože jedu s tátou na vodu a těžko s sebou povezu na lodi ananas a kiwi:D

Tak mi držte palce: )

ps.: za první den, jsem shodila jen něco kolem 0,2kg: (

Žádné komentáře: