Když už jsem jednou na tom světě... ...tak si ten život užiju jako "thin"!

pondělí 2. června 2008

Jídelníček 2.6.


Tak dneska jsem papala

snídaně: kávový jogurt Hollandia - 190 kcal
svačina: 150g čerstvých jahod - 190 kcal
oběd: 50g cornflakes fitness - 157 kcal
svačina: bílý jogurt - 80 kcal
večeře: 100g vařeného květáku, 4 knackebroty s light lučinou - 180 kcal

celkem: 797 kcal
hodnocení: původně jsem neplánovala ten bílej jogurt a květák, ale přepadl mě hlad a tohle jídlo neni zas tak velkej hřích: )

a zítra (snad) budu papat:

snídaně: kokosová activia - 136 kcal
svačina: 50g cornflakes - 157 kcal
oběd: asi žádný... + hoodně kávy (jsem kavárenskej povaleč:) - řekněme třeba 50 kcal
svačina: jeste nevim, asi jablko 70 kcal
večeře: trochu květáku s trochu bramborama - 120 kcal

celkem: 533 kcal ...to vypadá moc hezky ale uvdíme zítra co do sebe všechno naláduju:D

3 komentáře:

saera řekl(a)...

ahojky, mam i podobnou vysku ..ale si "lepsi" :-) 170cm/74kg .. ale ve tredu mam vazeni. ..snad to srazim, ikdyz po tom "ozdranem" vikendu doma si moc neverim :-)))Jinak na tenhle blog je docela narocne napsat komentar.. pokud nemas Gmail tak nemuzes.. sem si ho proto zrizovala ted :-) to je trochu nad plan.. no..:-( mej se fajn ahoj saera http://saera.blog.cz/

saera řekl(a)...

jinak jis moc fajn, pestre! :-)ikdyz na obed bych si i pridala ;-) taky mam rada kokos

saera řekl(a)...

no prave proto sem ti to psala.. on uz se urcite nekdo pokousel-- ale pak to vzdal..:-( tak abys nebyla smutna ze ti nikdo nepise!:-)